Seg start

Har inte blivit nå bloggande idag.

Skola på förmiddagen vilket medförde... Inget? Fick schema och snacka lite om nästa termin men allt ör ju relativt så det enda vi vet är på ett hum vad vi ska göra men hur var när är ett senare ämne. Lovley. Menmen, nu ör det no more school tills 12 januari! Så sent har jag nog aldrig börjat i mitt 14 åriga studentliv. Har väl alltid börjat typ 7-8onde? Men jag klagar inte ;)

Ska man försöka finurla ut vad fasiken man ska hitta på för slutprojekt då. Inte det lättaste! Suck. Hade ju helt klart för mig vad jag ville göra, men nu vettifan. Kanske kan göra en indutrifilm om det ist? Hum. Tåls att fundera på.

Ja. Nu har jag iaf små städat här hemma tills min middag med NIna! Jippi. Så länge sen! Så kul! =D Bara två timmar kvar nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0