Sista gången..

Säsongsavslutning av Desperata hemmafruar idag.

Hur fan ska vi klara oss en halv evighet tills det börjar igen?? God. Den som ringer mig mellan 21.00-22.00 får ett högt pris på sitt huvud=P Nä telefonen blir nog avstängd, uppladdat med drickbart och allt man kan tänka sig att stoppa i munnen för att mätta sin extas, förvissa sig om att karln är i garaget och inte kan sitta brevid i soffan och störa med datorn eller hillihill på halsen... ;)

Hatar säsongsavslutningar. Det blir alltid tusen frågor åt alla håll och inga svar man vil ha. Så får man plågas i veckor innan det startar igen. Lovar att de säkert inte kommer igång förrän februari igen. God! Det är ju två månader!

Kan även lova att kvällen slutar med att jag sitter helt inne i min teve. Danen sitter vid datorn och stör mig med motorljud från youtube, smaskar på sina ost och kex, knappar på tangenterna och jag sitter och stör mig åt båda hållen;

Smaskande och intriger utan svar. Haha.

Kommentarer
Postat av: Madde

haha kom du inte ihåg att vi fick vänta helt sjukt länge på att den här säsongen skulle börja!!!!! typ...10 år!!!!! ring mig inte efter 22.00 heller, för då kommer jag vara för upptagen med att slå sönder allt efter alla cliffhangers som troligtvis kommer dyka upp!!!

2008-12-09 @ 11:46:20
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0