Kan det bli bättre?

Dagen D gick så bra så! Visst det gjorde ont, känns fortfarande, men värt det? Tusen gånger om. Har en lycka inom mig idag som jag inte haft på många år. Jag känner att det finns en chans. En chans att få leva ett normalt liv igen. Så fucking underbart!! =D Äntligen ska den lilla fjärilen i mig komma ur den puppa jag levt i allt för länge. Hoppas bara det fungerar och håller i sig=P Men det ska det förhoppningvis göra. Lovely.

Så nu blir det hård träning för att visa upp mig. Har ju tidigare haft som lite undanflykt att jag ändå inte kunnat stråla som jag gör nu, så då har det inte gjort ngn om jag la på mig.. Men nu.. Fit is the shit.


Sista dagen på praktiken imorgon. Ledsamt måste jag säga. Har ju gjort mig ganska hemma där nu.. Är ju trots allt tredje gången jag är där och nu börjar man ta plats och inte känna sig som "praktikanten" längre, utan en i gänget.. De ska ha en kickoff imorgon hemma hos VDn.. Jag är välkommen dit, och kommer förmodligen ta mig dit också. En sista chans att lägga in stöten för ett framtida jobb;) Blir nog bra. Men lite pirrigt är det;) Ska iväg och handla tårta imorgon också. De har ju som oskriven regel de har att när man fyller år måste man göra det, (rulltårta om man klotat) och det måste väl gälla mig också nu när jag ska lämna dem;) Tråkiga är ju bara att det är halvdag imorgon och de flesta har tagit ut den halvan för att få långhelg =(

Menmen. Det blir nog bra. Inte mkt som kan hindra mitt breda leende idag =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0