Slut i kropp och knopp

Fan vad trist väder det är ute... När jag sluta jobba vid elva var det soligt och fint.. Längtade hem till verandan til en heldags solning och mys.. När man väl kommer hem, packat upp all mat man handlat till kalaset imorgon, nää då blir det molning, och nu blåser det typ storm.. Suck.

Sitter och rullar tummarna här hemma.. Danne är ute på hemligt uppdrag samt en vända i garaget.. Mamma o de ska hem från landet och på vägen ska vi förbi Nattis som firas idag.. Trodde de skulle vara här för längre sen, men icke.. Så nu sitter man bara och väntar på att någon ska komma.. Hade tänkt att göra äppelpaj.. Mumma! Men ingen ide då jag inte vet om vi ska åka snart, och kylen är proppfull av taco ingredienser till middagen imorgon, och man vill ju faktiskt äta pajen varm... Men det blir väl efterrätt då ikväll då kanske istället.... Suck.

Var skit pigg när jag kom hem.. Tänkte åka ner till Malin, cykla, träna, blaha.. Men sen blev det en lunch framför teven och jag sitter här än.. Blev helt utslagen.. Har ju iof jobbat som en gris hela veckan, och det är tre dagar kvar till ledighet.. Längtar till torsdag! Hur jobbar fröken Pyr då? Måste ju handla lite känns det som.. Lite orolig för damen.. Försökte ringa på midsommar, inge svar.. Inge svar på mess.. Och inga nya blogg inlägg sen i onsdags.. Hum.

Hör av dig min skatt...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0