Tidsfördriv är dyrt

Förlåt. Förmodde mig inte att ta mig till datorn igår. Så slut.

Skulle hämta en bil på cittra i Lunda, för att sedan ta mig ner till björkvik där de andra redan var. Tanten från Cittra skulle ringa 10-11-12 ngn gång. Perfekt tänkte jag. Vid tio går jag upp till vällingby centrum.. Skulle hämta mina glasögon, och tänkte att jag kan väl lalla runt där i ngn timme i väntan på samtalet, (tjäna ju en tio minuter på att vara där, eftersom bussen gick därifrån;) ) klockan blir elva.. tolv.. halv ett.. Hungern smiter sig på, hade ju ingen ro att sätt amig ner och äta, eftersom jhag visste att när samtalet kom var jag tvungen att åka på en gång.. Vid ett satte jag mig och tog en macka på subway (vegetarisk med mörkt bröd och bara grönt) Får ett mess av Micke "Hon har inte hört av sig än, återkommer.." Jahapp. Vad annars gör man än att springa runt i butiker? Joda, 1600 kr fattigare blev man. Va fan. Har man ju säkerligen råd med. Fan vad detta kommer svida sen. Menmen..

Tio över fyra hade jag bilen i mina ägor, mm.. Får köra i björkvik till kl 6, tar en timme dit och så eftermiddagsköer på det. Jo tjena. Nää det vara bara att åka hem då. Kul dag. Verkligen. Hittade ju iaf lite fina saker.. Haha. Kommer upp med bild på det ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0