Vind i håret

Då gick man och sparka herr Richard lite i baken ang att ha ngt att göra... Verkade gå bra, skulle åka till frihamnen och hämta lite film grejer vi ska ha till porsche filmningen. Jo men visst säger jag, startberedd och glad över att få göra något... Nej just det, det är inte förrän IMORGON jag ska hämta det.. Jahapp säger jag och börjar strosa tillbaka till min plats...

Då kommer Richard med den geniala idén att vi ska ta en liten provtur med BMW M3 caben som vi ska fota imorgon.. Jo men det tackar man ju inte nej till :) Så vi dundrar ut med den... Den gick ganska bra du :) Stanna förbi Exclusive cars i västebrga och kikar på nytt åk till Richard.. Provkör lite bilar där och nu är man tillbaka på redaktionen igen. Ordentligt tilltufsad i håret kan man säga. Det blåser ganska rejält ute.. Särskilt nercabbat;)

Nu börjar magen knorra ordentligt.. Men ingen lust att stoppa ngt i munnen.. Vill ha min tooonfisk.. Mmmm... Undrar om jag får gå hem nu... Skit samma..
Nu rymmer jag



M3:an...
image2image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0