Det brinner!

Eriksdalsbadet står på tur! Mycket lek och lite simning om jag känner mig och Axa rätt.. Haha!

Så osugen på att ta mig ut i detta oväder, få snö in på trosorna på grund utav all snålblåst, men tanken på en varm bubbelpool får en att lockas!:) Så jätte långt är det inte till tuben och sen är man ju nästan framme..


Står en bil och brinner ute i mölnviksrondellen på värmdö.. Hur fan en bil brinna i detta väder?? Står mig fortfarande ganska oklart. Snöstorm, blåst och kallt. Borde blåsas ut redan innan den tänkte börja brinna.. De sa inget om ngt krock heller.. Skumt. Men det visar sig nog.



Fan, jag måste parka om bilen idag när jag kommer hem.. Jag som ville slippa starta bilen idag.. Fek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0