Ge mig mer Skvaller

Fan jag har blivit såld på en serie.. Igen.. Fek.

Kollat lite grann sådär på Gossip girl.. Vart okej att titta på när man inte haft nå annat att fästa blicken på.. Men nu.. Helt inne, bestört över att det bara går en gång i veckan.. Säkert gamla repris avsnitt, men iaf! Helt fast.

Det är precis som Dh, inte något man bara tittar på sådär, utan det är ngt man tittar på, är med i, lever in i allt, blir bestört över saker, som nu, hela jag känner mig helt tom och arg pga slutet på gossip nu.. Stört.

Samma sak nu när man inte har nå speciellt att göra om dagarna, går upp nio, och sen när man ska äta frukost är det precis när Smallville börjar. Nog en av de sämsta serierna ever, men eftersom det är det enda (förutom pusselspel och twins) som går vid den tiden är det det blir.. Så inne i det. Som sagt helt värdelöst, men eftersom man börjat titta på det måste man se vad som händer.. Min svaghet.. Hehe


Teve nörd? Jomenvisst =P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0