Håriga äckel

Helt tom på ord idag.. Bara suttit apatisk frramför teven/datorn ätit minimal frukost och är så sugen på lunch samtidigt som man inte alls har lust att äta. Jo men annars är det bra.

Ska dundra ut till Tyresö för lite spel hämtning tänkte jag.. Så sugen på spelkväll och jag har fått med Danne på det nu;) Wopido. Christian, du står på tur :)

Sen bär det av mot värmdö landet.. Om käre morbror är hemma ska jag få med mig mina vinterdäck hem.. Känns som att det börjar bli lite dags för det nu.. Men varken jag eller mamma vågar oss ner i källarn som hyser husrum åt ofantligt många håriga stora spindlar med huggtänder... Så allt hänger på morbror nu.. Han borde vara hemma tycker man.. Nej fek! Det är ju för fasiken fredag idag! Fan. Helt inne på att det var lördag.. Haha. Jaha, då var däcken rökta.. Suck.

Sen blir det iaf box med Malin! Så kul :) Haha, tog oss bara typ 3 veckor att ta oss till detta pass.. Sjukdomar, förseningar ja jag vet inte allt vad det varit just dessa pass.. Ska väl iof inte säga för mkt, vi är inte där än =P

Nä dags att lätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0