Orklös

Fy sjutton vilket väder det är ute!

Svårt mkt blåst
Svårt mkt regn
Svårt mkt trist!

Ingen lust till ngt idag.. Hör bara hur det blåser ute och låter som hela huset ska blåsa iväg till andra sidan stan.. Blä. Var uppe på akupunktur här för en stund sen och masade mig faktiskt till apoteket för lite medecin hämtning som typiskt tog slut igår... Inte bra. Och tydligen har det blivir missförstånd mellan min läkare och sjuksyster så jag har massa piller att plocka ut samt i olika styrka. Stabilt. Kommunikation på topp!

Behöver verkligen handla, men vägrar gå utanför dörren.. Har inge knäcke, inge pålägg, inge juice, inge fil, ingenting. Fan. Det jobbigaste är att jag verkligen behöver handla för att få ngt imagen imorgon bitti, vilket är ett måste. Frukost är det viktigaste målet på hela dagen ju! Fan.

Och Malin är sjukling igen.. Nu är det ögoninflammation som spökar hos henne.. Stackarn. Tyvärr, och skämmigt nog tar jag detta tillfälle i akt och hoppar träningen idag på vämdö.. Fan. Core och combat. Så kul. Fan. Men känner verkligen inte för att åka dit hela vägen själv, i detta väder, is gata ikväll och missa DH.. Sorgligt med sant. Att huvudet värker frenetiskt hjälper inte direkt heller.

Vet dock inte om fröken Mimmi har piggat på sig från sin sjukdom än? Kan ju finns nå kul pass i vby ikväll... Måste jag genast kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0