Skräms inte!

Så läskigt igår kväll!

Hade jätte svårt att somna, så låg och tänkte på allt mellan himmel och jord.. Kom in på spindeln som härjade på gymmet förra veckan, så groose! En 6-7 centimeter stor hårig sak (ingen långben!) Utan en riktig hårig kraftig sak. Den va vid min matta när jag upptäckte den och skippa då den sista övningen då den stirra elakt på mig och tänkte vänta ut mig tills jag titta bort..

Hursom låg jag tänkte på denna, och förde vidare mina tankar om hur det kunde ha varit.. Funderade på att jag såg spindel och sedan lyfte på min matta där den kom ifrån i antagande att det låg tusentals där under.. Precis när jag i mina tankar lyfte mattan för att kika under hoppa Danne till i sömnen med något jäkla ryck och eftersom han låg och höll om mig blev det som ett skrämselryck. God vad rädd jag blev!

Dock ganska mkt skratt från min sida efter det..

Usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0