Smek mot låren

Mm, blev överbjuden på middag hos famlijen Taikon. Carbonara it was. Mumma! Riktigt länge sedan jag åt det nu. Och slippa en ensam kväll framför spisen tackar man ju inte nej till:)





Som sagt riktigt gott och trevligt med lite skit snack. Shoppingkväll inbokad på torsdag:) Måste bara hitta ett par svarta jeans! Vet att jag egentligen inte ska handla, varit väldigt duktig på just jeans fronten. Har ju bestämt att jag ska gå ner först.. Men jag har verkligen inga att sätta på mig. Har två som passar fem minuter efter tvätt men som sedan hänger som trasor.. Fungerar ju liksom inte.. Så hittar jag några så köps de. Men då ska de verkligen suga tag i mig och skrika att jag ska ta med dem hem. De ska sitta som gjutet runt benen, specifikt knäna där det brukar pösa av ngn anledning.. De ska böna och be att jag ska ta med dem hem så de inte behöver ligga och frysa i den eländiga affären längre.
Inget halvdant nu!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Inte ska väl mitt lilla hjärtetroll behöva äta ensam så ofta =( Alltid kul med sällis av dig =)

Japp, hoppas vi hittar något att ta oss, så vi inte behöver springa omkring nakna på båten, stackars rockare om de skulle se mig näck!! hahahaha, 2000 man står o kräks över religen (stavas??)



Puss o kram M

2008-11-18 @ 21:48:01
Postat av: jh

förstå hur jag har det..mohahahaha! relingen

2008-11-19 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0