Stelopererad

Satan vad jag har ont idag.

Var på Box igår med Malin.. Så kul! Älskar att boxas.. Vet inte vad det är, men sen nian har jag varit helt fast på det. Sen är det är ju sjukt bra träning. Efter tio minuter var jag helt färdig och orka knappt lyfta armarna, men på något vänster lyckades man hålla ut 50 minuter till.. Haha. Nä sjukt kul. Helt klart återkommande! Förhoppnigsvis både måndagar och fredagar..

Men.

Nästa gång jag jag strecha ordentligt! Vi han inte med någon riktig strech och hade inte tid att stanna kvar och såklart gjorde man inget när man kom hem... ^^

Mm, det fick man för. Vakna av att jag inte kunde röra mig! Värkte i hela ryggen från biceps till svanskota. Fifan! Känns som att ryggen har byts ut mot en stenplatta typ.. Aotch! Kom inte upp ur sängen.. Tog mig typ en kvart, svett och många tårar att vända mig om.. Sedan fick jag typ rulla ur sängen.. God!

Sen en liten baksmälla på det också.. Den perfekta lördagen är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0