Svullo

Åh vad jag hatar när man är hungrig.. Det är så mkt man blir sugen på!

Och även om man vill ha allt möjligt, man blir bara mer och mer sugen på olika maträtter ju mer man tänker, så fastnar man oftast för ngt spcifikt. Ungefär som när man är bakis.. Man har ngn maträtt i huvudet när man vaknar, och ingenting annat duger förutom det..

Men när man bara är hungrig och sitter och ältar god mat i huvudet så försvinner oftast suget efter det man ska äta till middag också.. Typiskt i detta fall.

Vi ska äta fisk med äggsås till middag.. Mumma! Så sitter man här hemma och är as hungrig.. Så visar de fiskpinnar på teve...Ge mig fiskpinnar!

Fast nu när jag tänker efter vore en fet köttbitt med bea inte helt fel heller.. Mmm.. Åh gud vad gott det skulle vara! En oxfilebit som är lite röd i mitten.. och bea.. Slurp slurp!! Middagsbyte kanske? Åh plankstek.. argh, nu får jag ju ge mig!


Nä mäta magen med en mandarin så länge tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0