Total kollaps

Så sjuk träning igår. Varken jag eller Malin var motiverade för fem öre, men man brukar ju komma igång och hur som slipper man inte undan träningen;)

Men kom liksom aldrig igång med kroppen igår.. Man hade ingen kraft alls i kroppen, man slet absolut inte eller jo, men inte så långt som man kunde. Underuppvärmningen kände jag hur min hals kollapsade (haft probelm med den tidigare men vet inte vad problemet är.. Ska inte vara astma..) Stannar iaf upp, känner hur halsen bränner, luftstrupen är liten som en synål och blodsmak i munnen.. Vafan är detta? Brukar pressa dukitgt hårt utan probem, men nu, under uppvärmingen? Fatta ingeting och stod och skämdes i hörnet.

Vi körde på passet iaf och är faktiskt lite besviken. Visst att man var svårt omotiverad men förra fredagen när.. hum, vi hade en vikare?(combat tränaren) var så mkt roligare. Känns som att vi hann med fem gånger så mkt övningar som igår.. Men visst, det känns i kroppen idag så så hemskt var det ju inte.. Men kändes bara så.. Nä mindre bra/kul helt enkelt.

Undra vad som slog till i min hals.. När jag nanna kudden vid.. 02? så hade jag fortfarande samma smärta. Den smärta man känner i halsen när man tok sprungit runt halva jorden och det bränner längs svalget.. Och ja, den är kvar ännu. Dock inte lika påtaglig men det lurar där bak.. Skulle inte förvåna mig alls om jag blev tok sjuk nu denna vecka bara för att det är festligheter på fredag.. Vore så typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0