Trampade upp lite spår...

Hade en riktigt kul kväll igår för övrigt!

På dagen fick jag för mig att jag ville ha spelkväll.. Och utan invändning var Danne helt på det! *?* Så jakten började efter medspelare...

Vilka bor nära och kan vara sugna? Hur många får man in här hemma?;)

Helt tom på idéer och vänner.. Så på vägen hem slog det mig att Axa säkerligen är sugen:) Bor visserligen på helt andra sidan stan.. Men iaf. Det var värt ett försök..

Joel ville se idol.. Joel är låst på fredagar.. Joel bara måste se det. Jaha, där var det rökt tänkte jag.. Eftersom det tog en halv evigehet att ringa tillbaka trodde jag ännu mer att det var rökt..

Men icke! :)

Så det blev en kväll med oss fyra då Christian var svårtflörtad och lämna oss till vårat öde..

Helt inne i vårat spelande och helt plötsligt är klockan 02? Vad hände? Mm, kändes som att det var läge att runda av då;)

Som vanligt är hallen fullt med Axas saker.. Haha. Alltid, alltid glömmer damen sina saker.. Haha. Men som vi sa imorse.. Bara en anledning till att ses snart igen;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0