Trasdockan

Känner mig så slut i hela kroppen idag... Huvudet värker som det inte gjort på dagar...:( Undrar om man ska våga ta ngn tablett, om de hjälper?

Men icke ska detta hindra Emelie.. Bokade precis in mig på ett core pass samt ett booty pass efter det.. Pust, hur ska jag klara mig helt själv? Typiskt Mimmi att springa och bli sjuk.. Ajabaja!

Verkligen så ingen lust att träna dock... Vill bara krypa upp i soffan och tycka synd om mig.. Men inge kul pass imorgon så då vilar jag hellre då.. Fastän jag mår som skit idag.. Jaja, det är bara en timme totalt.. Jag har gjort det förut, kommer säkert gå bra! Usch..



Tog mig mod till mig, sköt bort alla onda tankar och maila faktiskt en hel bunt med företag idag.. Får se om man får nå svar.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0