Vill så mycket

Vad har denna dag att inbringa då..

Precis slängt in en maskin. Tänkte ta mig iväg och sola lite nu faktiskt. Ska bli skönt. Sen blir det hårfärgning! Dragit på det en vecka nu.. Men nu får jag faktiskt ta o ge mig och göra det! Bara inte haft någon lust. Det är som med skraplotter. Det ska kännas rätt. Man ska ha den där lusten som får en att pirra i kroppen och so bara skriker efter att få gör det. Känner dock inte så idag heller, men nu får det vara iaf!

Blir pysseldag idag. Måste städa undan här hemma också, dammsuga och fiffa. Dags för det nu.

Träning ikväll tänkte jag. Ingen aning om Mimmi är på än, men det tar jag gör givet! Haha. Annars blir det core och booty för egen del. Usch, kommer bara tänka på den äckliga spindeln, måste ta det andra hörnet nu.. Hehe.

Sådan lust att åka och handla saker hem, piffa till allt, men har varken pengar eller ideér om vad jag skulle handla.. Hehe. Vill fortfarande slänga ut allt och köpa nytt, men som sagt ingen idé förrän man har ett "riktigt" hem.. Dumt att handla nya saker till detta hem när man står i startgropen till ett annat.. Men jag vill! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0