Vuxen nu?

Jag har varit svårt duktig idag!

För första gången på.. hum, ja sen jag var 9? Har jag ett par vinterskor! Eller, nja kanske inte de bästa. Men de är klassade som vinterskor, typ, de är luddiga inuti, impregnerade, varma, såå sköna och fina:)

Har ju alltid varit oppsternat och man skulle bara ha gympadojjor när man yngre, äger dock ett par gamla hederliga Caterpillar kängor men de är sparsamt använda.. Sen har jag alltid haft ett problem med att finna nå snygga vinterskor. Tycker allt ser så jäkla illa ut. Är inte sulan fel, ser fotet fet ut, sulan är för "hög", sömnarna är fula/mönstret, ja det mesta.

Men idag fann jag dem tror jag. Första butiken jag och danne knata in i såg jag de,. Första skorna jag såg, första skorna jag pröva, jag var fast.

Sen när jag skulle handla dem hitta de inte det andra paret... Suck! Men efter mycket frustande hittades de och de fick följa med mig hem:)



Danne hitta också snygga puppor..;)

Kommentarer
Postat av: madde

men lägg upp bild då!!!!

2008-11-24 @ 23:03:45
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0