Ge mig ngt starkt

Åh har sådan ångest...

Vi har avslutningsmiddag idag vid halvåtta inne på söder... Vill så gärna gå.. Men mår som en gris.. Eller det går upp och ner.. Ett tag kan jag känna mig helt okej för att nästa sekund bli ett vrak.. Fan.

Egentligen vill jag bara ligga hemma och burra upp mig i soffan och tycka svårt synd om mig själv, samtidigt som det här är förmodligen sista gången jag kommer träffa de flesta.. Sista gången man kan näsla in sig lite grann här och var.. Det vill man ju inte missa.. Vet att om jag inte går kommer jag gräva mig i evigeht att jag inte gjorde det..

Kommer förmodligen ta mig in dit, äta min middag, va svårt osocial(ofrivilligt) och sen ta mig hemåt.. Men då har man ändå varit där.. Mm så får det bli... Tror jag.. Kanske.. Förmodligen... Fan



Känner mig så dum när jag ringer Christian och frågar om skjuss.. Hade verkligen inte tänkt göra det idag, för att jag skäms över att göra det varje gång, men mår så jäkla dåligt.. Kommer se ut som ett vrak om jag ska ta mig kommunalt dit.. Kommer säkert tuppa av på T-banan... Usch blir spyfärdig av bara tanken.. Mm, får se vad det blir för färdmedel, men du vet att du hursom är bäst Chrillpop!



Nää en dusch på detta kanske hjälper... Vad fan ska man ha på sig sen då? Suck, orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0