Idiot (L) Den bästa

Hade så jäkla kul igår.
Trodde aldrig att jag skulle stanna mer än en timme där, sedan släpa mig hem och bädda ner mig i soffan.. Det blev inte riktigt så.. Vet inte alls vart tiden flög iväg, vi åt och snacka massa skit och vips var klockan tolv.. Suck.

Idag är jag bara tom.. Allt är så fel, allt är så åt helvete. Varför lyckas jag allitd? Varför lyckas jag alltid reta gallfeber på dig så hela jorden skakar? Fan.

Fan Fan Fan

Förstår fullt ut varför du är arg.. Jag vet.

..Varje gång är jag så jävla rädd att du ska lämna mig, att du ska be mig sova någonannanstans nästa natt.. Hur ska jag klara mig utan dig? Utan din underbara kropp som omfamnar mig, ditt skratt och leende som får vilket isberg som helst att smälta, din närvaro som får mig att leva mitt lyckligaste liv...

Och ändå fortsätter jag...


Det var verkligen inte meningen



Fan också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0