Skålande smärta

God vilken morgon.. Står i köket och gör frukost... Tror ni inte att jag häller ut hela kokaknde kastrullen med tevatten över ena mitt ben? Aj! In i duschen och skölja av det.. Jäklar vad det hettar.. Iskall om själva benet men det känns som att benet ska brinna upp :( Kommer säkert få fina blåder efter detta... Suck, jag som måste vaxa benen idag eller imorgon...


Mmm, vad jag är shoppingsugen!! Bara för att jag inte har nå pengar.. Eller jag har, men inte får spendera.... Suck. Malin, sugen på att träffas tidigare? Haha. Vill ha stövlar, en kofta jag sett.. Någon lång t-shirt.. Något nytt hem? :) Mmm.. Vill vill.


Nää nu måste jag intaga lite frukost..

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi får väl se hur mycket pengar jag har kvar efter alla räkningar den här månaden, kanske kan ta en sväng förbi någonstans. Måste till GINA TRICOT!!!!

2008-10-22 @ 10:35:17
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0