Back in town

Frukosten avklarad...

Nu ska jag ut till mammi och fixa ihop hennes nya dator.... Tack Patrik för hjälpen igår! Du är en räddande ängel! Hon skulle väl krypa ihop i en hörn o gråta annars... Nu är de  bara min bit kvar att slåss med vista... .Hehe

Ska sedan ut till värmdö och äta lunch med kära Becky.. Ska bli mysigt! Så länge sen vi sågs nu! Fy på oss...

Ska sedan försöka styra upp o träffa David lite... Där var det Ännu längre sen vi sågs! Kan inte ens minnas sen sist... Fan, vi som var... Ja, räkna dig till min bäste kille ett tag.... Fast vårat förhållande var som det var, var du endå den jag mest tydde mig till.. Den jag mest kände som min närmaste och alltid kunde ringa och alltid kunde prata o allt... Även om inte allt var lika populärt....;) Saknat det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0