Connection dosn´t work

Vad jag älskar denna skola... Not.

Läxan, restuppgiften eller vad man ska kalla det i Flash, var "Gör en animation på 1-3 minuter" Thats it. 

Okej. Det är det vi levt med hela sommarn... Sitter just nu och har kommit ganska långt i min animation.. Nöjd och stolt över att jag faktiskt tagit tag i det nu och kommit så långt på så kort tid känner jag mig förberedd för lärarbesöket på fredag så man kan be om hjälp om det skulle vara något... Nää då kommer Mats och säger att läxan är att göra en videospelare som man kan titta på olika filmer i... Den gjorde vi på lektion i våras?? Ja, men du får göra en animation istället om du vill... Bra! Så jävla bra att ni informerar när det blir ändringar! SUCK!

Sköna är väl att då har jag en uppgift mindre att göra... Om nu den jag gjort duger...  Slängde bara ihop nå slafs, men tekniken fungerar jue och det borde vara det han kikar på? Får höra på fredag annars får jag styra upp ngt annat... Suck. Denna skola alltså.

Hum.. Kanske börjar bli dags för lunch... Ska man orka ta sig hem och laga ngt...? Hum.. Tåls att tänka på...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0