Dega is the shit

Usch vad jag bara inte har ork till något. Var skit taggad i skolan, nu jäklar skulle jag hem och göra läxor!

Åkte förbi mamma och sa hej på vägen hem.. Fasta och käka lunch.. Mmm, avokadosallad:) Fick i mig en tredjedel och är så sjukt jäkla mätt.... Sen kom det påsmygandes på vägen hem... Mmm, soffa, mmm, film, mmm, inte plugga....

Så osugen på att sätta mig och skriva manus/fnula ut en, nej TRE ideér... En animation, en logga och en composition...

Loggan är väl någorluna klar iaf... Ska ju bli ngt till danne.. Har några ideér, men inte inom de tidsramarna.. Skit svårt jue! (den ska ju vara 1-3 minuter lång!)

Animationen har jag också en idé på.. En idé som skulle kunna fungera helt okej. Men så känner man sig så dålig då det finns enklare saker att göra som är så svårt mkt snyggare! Men min kanske blir schysst när det är klart? Men så kommer man till det härliga stadiet.. Vad skulle det annars vara?

Compositionen vettifan.... Ska ha en filmsekvens där man inkluderar 3D... Nå bra förslag? Öppen för allt...
Kan ha dannes bil böörnandes så kommer en mus och hostar i röken.. Haha. Nej jag är så tom på denna uppgift...... Kanske kan göra nå flubber liknade? Hum.. Ja det kanske inte vore så dumt.. Då är det bara storyn som fattas....



Ahhh! Suck! Undrar om man ska offra sig en film och sen plugga.... DanBanan kommer iaf inte hem förrens sent.. Vill hinna promenixa också... Utan att ge upp P-platsen.. Mimmi? Christian? :)


Vad ska man se då....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0