Ge mig fem armar

Fan vad jag har varit dåligt idag!

Skulle hem och plugga satan... Jorasörruatt....

Hamna i soffan och kika på a night at the roxbery... så jäkla skön! Haha. Mmm.. Sen var det middags dags... Tvätta... Fastna i telefon med rara Becky, skicka över massa bilder... Sen satt man fast vid datorn igen.. Nu har jag iallafall packat för tyresöboendet de näraste dagarna! Alltid ngt.. Klockan är ju ändå bara tjugo i tio... Suck. Har handlat present till mammi också:)

Plugget har inte gått någonstans alls idag... Fan.

Vad har vi.. Hum,
Åtta uppgifter till måndag v.41... (stora och krävande de flesta)
Blev påminnd om en hemsida jag måste slänga ihop snarast också!
Fått ett nytt uppdrag om logga och hemsida...
Dannes logga börjar bli bråskande också... Hemsida inte lika bråttom...
Race närmaste 3 helgerna...
Lära mig nytt jobb ska man försöka med också..
Ha hundarna nu i 5 dagar...
Flytt kanske?
Skriva LIA ansökan/Fixa LIA...



Ge mig disciplin någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0