Rosig om kinderna

Hemma tidigt idag :)

Var klar redan vid halv tolv.. En timme tidigare än igår! Det tar sig:) Fick lov att åka hem pga min ångest för skolarbetet, så nu jäklar ska det pluggas idag. Fortfarande taggad iallafall... Tog ut bilder igår på camaron så det blir lite lättare att rita av dem.. Det blir nog bra...

Haft en jätte trevlig dag faktsikt.. Börja med att loggningen gick skit bra, jag börjar känna mig hemma på bygget.. Sen kom johanna och fråga om jag var stabil på att köra bil.. Klart! ;) Så jag lär åka på massa uppdrag med bil och stadskörning inblandat.. Tur att jag inte sa att jag hatar stadstrafik.. Haha. Sen kom vi in på hundar... Jahapp, Asta och Doris ska återigen bli filmstjärnor:) Sen kan jag möjligen ha fixat inspelningsplats till det avsnittet... Känner mig duktig:)

Johanna berömde mig flera gånger idag och om hur lycklig hon var att jag var där :) Känns jätte kul. Kan jag inte få vara där hela praktiken? Kan koka kaffe.... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0