Soffpotatis

Oj vad nyttig jag har varit idag då... Not.

Kom hem vid halv fyra och jäklar vad jag skulle plugga! Mmm, ni kan ju gissa hur det gick.. Suck. Har maten på spisen som snart ska intas... Sen får vi se om jag lyckas hitta ngt bild på Camaron iaf... Bajs.

Har dock haft en riktigt kul dag. Började vid nio med lite loggning.. Gick hur bra som helst... Fredde Granberg kommer in och snackar lite... Måste ha datorn en timme.. Jomen visst... Smiter ner till inspelningen med Tobbe Blom och massa folk.. Ja, jag är kändis skrytare =P Nej men det var riktigt kul.

Alla är så trevliga, stannar, pratar, intresserar sig.. Vad och käka lunch med två därifrån som jag så bara inte pratat med innan, men det var hur trevligt som helst... Färdig loggning efter det och sen lite tjatter med Fredde och två andra på bygget...

Prata med Johanna också om att jag ska börja hjälpa till på inspelningar också :)





Så jäkla larvig..
Själv är du grinig och sne för jämnan..
Sen när någon annan ledsnar, driver tillbaka
Nä då blir det hus i helvete..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0