Åh så liten.. Så söt.. Vill ha...

Åh klarar inte av att titta på dessa program! Sitter och strö tittar på fyran medan datorn fortfarande arbetar.. Man blir sjukt förbannad, man gråter, man trånar och man får moderkänslorna att spira. Sen börjar man leta på worl wide webb efter omplaceringar. Usch vad jag saknar djur i detta hem. Det blir mer och mer påtagligt för varje dag men jag vet att det inte kommer bli verkligenhet. Inte än iaf ;) Vet ju även att som det ser ut nu har man inte tid till det heller.. Så man får väl gå på den linjen så länge. Men endåå... ;)

Det jobbiga är att en hund är väl det optimala för Danne pga allergin, men så mkt mer tidskrävande än en liten tassande kisse.. Som även klarar av att vara hemma när man arbetar är ju på så vis perfekt.. Men D är ju så mycket mer påtaglig för det.. Och en hund är ju alltid en hund. Åh. Kan jag få bli rik nu så jag kan flytta ut på landet och få alla djur jag vill? =D


Nä om man skulle slåss med bilderna en vända till kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0