Framtiden ser mörkare och mörkare ut

Det är helt otroligt hur uppgiven man kan bli av ett beslut man redan är medveten om, ett beslut man redan vet utgången på. Men när man får det svart på vitt blir man ändå skakad on the inside. Jag visste redan hur det skulle bli, jag hade slutat hoppats och redan räknat med utgången. Men när mailet damp ner i lådan idag blev man ändå helt tom. Förmodar att man hursom hade lite hopp inom sig iaf. Hur ska det bli nu? Detta var ett av mina val i livet som även om jag visste att det inte skulle gå vägen på något vis räknade med det. Låter det rimligt? Haha. Det jobbiga är att min Mammi inte kan avar tyst om det och att jag nu måste förklara för alla mina släktingar att; Nej, det kommer inte bli så. Suck. Nog den jobbigaste delen. Lilla Emelie är tillbaka på ruta ett igen. Åh, vad ska jag göra nu?

Ingen som mot all förmodan arbetar med film/reklam/webb/foto och behöver en hjälpande hand?

Nä trodde väl det.. Jävla lågkonjektur piss!


Har ingen lust med någonting alls idag. Ska infinna mig i skolan 13, - Ingen lust. Ska ha plåtning med en modell idag - Ingen lust alls. Ska egentligen sitta på balkongen och suga i mig sol och ut och motionera. - Ingen lust what so ever..

Fast kanske är just en lite motionsrunda man behöver för att få upp endorfinet lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0