Ge mig det!!

Åh vad det inte är lätt med dessa bilder! Gah! Nere i 183 nu.. Alltid något.

Men har ju då såklart INTE kikat på gamla burken än.. Suck. Vet iaf en bild jag bara MÅSTE ha därifrån.. För är lite för lat för att ta mig till södershöjder igen =P  Vad kul det ska bli att man sedan ska in med alla dessa i PS och fixa dem var för sig.. Suck. Önskar att jag och Axa inte hade gått på seminariumet idag. Haha. Ge mig lightroom någon! Och ett PS CS4 skulle jag inte gråta över heller! :)

Nä har inte tid att sitta här nu.. Ska ju tydligen till skolan imorgon också. Dock ska det bli skönt. Att äntligen få svart på vitt att man klarat manuskursen. Fan om han anser att något inte är dugligt. Fan om man måste göra om något.. Har inte tid med det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0