Ingen annan som vill ha hjälp med foto?

Hum, tre dagar utan bloggning. Och endå har jag suttit vid datorn minst 12 timmar varje dag. Haha. Fy fan vad illa det har varit. Igår satt jag från 07-18 och bara plöjde och plöjde. (Hade suttit till 00 kvällen innan) God damn! Har varit helt paralyserad och suttit här men mina hörlurar och bara hållt igång för fullt. Har inte svarat på samtal på mobilen och inte svarat, eller ens läst sms förrän en allt för sen kisspaus. Blev inte ens någon lunch igår för att jag kände att jag inte hade tid att gå ifrån. Fy fan. Jag säger det igen som man alltid säger, aldrig mer ska jag vara ute så sent........

Kan säga att det var en sådan lättnad när man var klar, men sen kom det mera.. Vart är fotona från lördagsåkningen? När kommer de ut på forumet? Emelie, jag ska fota flyers idag, kan du hjälpa mig redigera och fixa text? Emelie, foto med modell imorgon? Gah! Visserligen är det ju såklart kul när man har och göra, särskilt med det man vill. Ska jag inte klaga på:) Men när man efter en sådan helg bara stirrat sig blind när man rensat bilder och spyr på ord som kurvor, kontrast, nivåer, mättnad och intensitet blir överröst med sådana arbeten, när man sett fram emot att vara foto-lös några dagar.. Mm, det kan vara sådär. Haha

Har även beställt visitkort idag. Så fina! Madde hoppas du gjorde en egen design=P Glömde helt kolla med dig innan jag beställde! Ajaj, Hoppas hoppas vi inte tog samma... Nä måste kolla!

Hursom så fick man 250st gratis men dyyyr frakt eftersom jag behöver dem så fort :( Sen EFTER beställnigen var klar fanns en del erbjudanden.. Mm, 250 till gratis och med fri frakt. Jo för fan tänkte jag, kan man ju ta dem på längre leveranstid.. Jo tjena. Nä de sattes tydligen upp på min beställning så nu får jag 500(!) st att leka med. För dock bara en hundring mer än den tidigare beställningen så det var ju inte så farligt, men trodde att man ändå skulle få bekräfta det?? Jaja, vad vore vardagen utan lite konstigheter?


Maddie, varför svarar du inte..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0