Låna mig lite tid?

Så mycket för min långa påskledighet. Suck.

Skulle ju njutit av en lugn morgon, vakna av mig själv, för att sedan äta lunch med Becky och strosa på stan lite och sedan bege mig till garaget för att hjälpa Danne lite... Mm gick ju bra. 11.55 var Emelie instämplad på jobbet och slogs med kunder i hjordar. Sjukt vad folk är hysteriska vid högtider.. Så lunchen får inbringas någon annan dag. Garaget kom jag till iallafall och buren är nu fint svart målad :) Blir ett till lager på den på söndag eller måndag också..

Precis färdig ringer chefen och frågar om arbete imorgon.. DOH! Men röd dag, 100%OB och jag är såå penga behövig just nu. Svårt att tacka nej :) Att sedan få leka på mejjan hela dagen själv är aldrig fel det heller. Blir nog bra. Vid 19 sedan är det bil-öl-motor kväll hos Malin och Tompa.. Kommer somna efter en äl.. Men blir nog najs. Lördagen förväntas vaknas upp bakfull, sedan kalas på hos Becky i stan, (inställd på att komma, men får se hur många öl man får i sig kvällen inann som inte borde infinnas där.. Haha) och sedan påskmiddag hos mig på kvällen. (På andra sidan stan) God! När ska jag hinna handla? Fixa allt? Laga maten? Pynta? Göra påskägg? Suck.

Att man sen ska klämma in garagetid, date med Malin, lunch med Becky, storstädning här hemma.. Ja en jäkla massa skit och ingen tid.. Åh


Skulle ju ha några dagar för mig själv.. Göra sådant som man har missunnat i veckor nu. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0