Mm, calzone, ost, skinka.. Chips!

Fy fan vad trött jag är på bilder just nu! God! Tagit mig igenom 8200 som jag har lyckats samla på mig på denna dator och är nu nere i 240 stycken.. Som ska bli, Ja, långt under hundra iaf. Fy fan. Men grovrensningen är gjord men nu kommer det svåra. Vilka av de alla ex ska man behålla? Den här är fin, samma i annan vinkel också, och så denna.. KRÄK! Men en bit på vägen är jag och det känns bra. Har även hittat en sida som är billigare samt bara har 3-5 leveransdagar. Hur skönt som helst! Blev lite orolig när jag kikade in på Fuji och såg en tid på 2 veckor! Då hade jag inte hunnit någonting alls..

Oh, vad kul att jag nu kom på att jag har massa bilder på min gamla burk också! Fan! Åh.



Nu på schemat står iaf middag! Nå så sjukt hungrig! Skulle nästan kunna mörda för en pizza tror jag. Och det är svårt lockande att de ligger 50 meter härifrån och den är såå god... Men duktig som man är får det bli en sallad eller något man kan finna i köket. Har ju börjar se resultat nu så nu attans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0