Obetalbart!

Danis min! Shit. Obetalbar! Hahaha!

Nä ska nog inte ha någon.. Ska ju spela hockey. Men jo, en kan jag ta. Mula in hela i munnen och tuggar nöjt.. Efter en tre tugg spärras ögonen upp han tittar förträt på mig. Hahaha! Jag asgarvar och kläcker ur mig ett April April.. Staffan garvar högt och var nog lite nöjd han med;) Jag erkänner att det är en köttbulle i och att det inte är något farligt, då han började se sig om efter att spotta ut det någonstans.. Jaha kläcker han ur sig och tuggar vidare! Haha. Han är rätt skön den pojken ;)


Åh vad kul. Varför har vi inte fler dagar på året detta är grovt tillåtet? =D

Kommentarer
Postat av: Steffi

HAhahahaha. faan va roligt!! :D



Ja, det är skönt att komma igång försiktigt!:)



Okej, va skönt för dom! Och er, få bo i hus lite;)

Ja, här är det jag som städar oxå.. :P haha..



Haha, ja innan midsommar måste vi ses;) haha.. Vi bpr ju så nära så borde ju inte vara några problem lixom! :P



Pusssaaa!

2009-04-01 @ 21:28:05
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0