Skit under naglarna?

Grisarnas mästare har anlänt.

Jag har ätit den mumsigaste middagen på länge. Och då pratar vi inte om vad som ligger på tallriken ;)

Blidde lite chili-kycklingklubbor med råris, sallad och lite lätt creme fraishe för styrkans skull. Mums! Började duktigt och äta och pilla bort köttet med besticken.. Men! Jo, klubbor ska ätas för hand och så är det bara. Jag börjar hugga in i dem och mumsar med fingrarna. Ljuvligt! Men så kommer man ju till det där att man är alldelles kladdig om fingrarna och man ska ta i besticken för att få i sig lite ris och grönt? Njae, fungerar väl sisådär. Då sätter Emelies grisegenskaper igång och besticken läggs åt sidan. Nu ska vi äta med händerna! Mumma kardemmuma! Kalla mig äcklig, kalla mig groose, men ack så gott det är att äta för hand! Jag tror vi människor egentligen är gjorde för det bara att vi är för fina för att göra det bland folk =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0