Utmanad

Fröken Emma utmanade mig och man är väl inte sämre än så att man gör slag i saken...



10 saker du har gjort idag.

1. Arbetat
2. Druckit en smoothie
3. Varit i garaget
4. Kört bil
5. Ätit ute
6. Pratat i telefon
7. Lagt pengar i en parkeringsautomat
8. Sprungit
9. Packat upp pasta i mängder
10.
Träffat nytt folk

9 första.

1. Första bästa kompisen - Oj. Måste vara Johan :)
2. Första bil - Hyundai Accent, 3 år and still going
3. Första kärlek - Kenneth Sandberg.. Haha!
4. Första husdjur - Min älskade kisse Smulan. Fick henne när jag var en månad...
5. Första semester - Gran Canaria tror jag
6. Första jobb - Svartjobb på en ö livs.. Hehe
7. Första köpta skiva - Säkert en Backstreet Boys skiva. Haha
8. Första piercing - Öronen
9. Första konsert - GES tror jag :) Och jag fick krama alla. Överlycklig.. Haha!

8 senaste.

1. Senaste alkoholdrycken - Öl hemma i soffan
2. Senaste bilfärd - Hem från garaget idag
3. Senaste filmen du såg - Road to predition
4. Sista ringda telefonsamtal - Till min chef
5. Senaste bubbelbadet - I onsdags i casa de la Tyresö
6. Senaste spelade CD-skiva - Egen bränd i bilen idag (rock)
7. Senaste gången du grät - Igår till en film..
8. Senaste måltiden - Proscuitto sallad i Kista centrum

7 saker du har på dig

Strumpor, Mjukisar, Örhängen, Linne, Bh, T-shrit, Glasögon

6 har du någonsin.

1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja...
2. Blivit arresterad? Inte vad jag kan minnas..
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Japp..
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Har ni träffat Axa? Ja. Haha
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Tyvärr
6. Busringt till någon? Tusentals :)

5 favoritsaker (ingen rangordning).

Fotografering, Resa, DanBanan, Bilar, Sol

4 personer du känner att du kan berätta allt för.

Malin, Danne, Maddie, Axa

3 val.


Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar helt klart!
Choklad eller chips? Oj, båda? :)

2 saker att göra innan du dör.

1.
Skaffa barn
2. Åka jorden runt

1 sak du ångrar
Att jag inte alla gånger har stått på mig då jag borde.....

4 personer som jag vill ska göra detta är Maddie, Steffi, Nina, Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är ju trevligt att mina tuttar blir omnämnda :)

2009-04-09 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0