Dunkar huvudet i väggen

Jag har ett nytt beroende tror jag. Fisk i kapprock. Mumma! Så sjukt gott. Precis mumsat i mig middag och jag är proppmätt som aldrig förr, och ändå går jag och suktar på min matlåda.. Haha. Tur att det är nyttigt så man kan "synda" ofta ;)

Imorgon börjar allvaret igen och det känns faktiskt rätt okej. Hade dödsångest här i början av veckan men ju närmare morgondagen vi kom desto mer samspelade mina känslor. Men såhär på kvällskvisten skulle jag inte tacka nej till en vecka till;) Åh, ge mig ett nytt jobb någon. Snälla. Finns så mycket man vill göra, men så lite nerver att lita på. Varför kunde man inte födas med en förmögenhet i ryggen? Då hade dom där satsningarna inte känts lika svåra.. Äsch, får se vad det blir. Mottot det löser sig alltid brukar ju fungera. Hehe.

--

Sitter och försöker mörda min data just nu. Får bara inte till freezeframen i final cuten? Axa? Eller jag får ut bilder, men de bli ihoptryckta och den ena eller andra är fel. Förstår inte.. Gah!

Åh, inge socker på hela dagen.. Jag vill ha cookie! Ge mig cookie! Med chokladbitar i.. Mmm.. Någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0