Ge mig fler kontakter

Åh jag har verkligen ingen lust med något idag. Jobbet startar om  cirkus 1,30 och jag fasar verkligen för att ta mig dit. Av någon anlednig har jag varit så sjukt less hela veckan. Vill bara bort och förnya mitt liv. Kan inte någon komma som en stormvind och vända mitt liv upponer? Ge mig nytt jobb, nya insikter och en spark i arslet? Har så mycket att genomföra och ingen tid. Har tusen hemsidor varav en i princip ska vara klar på måndag. När fan ska jag hinna det? Nu finns inte ens tid att starta progammet och när jag kommer hem runt 22 kan jag tippa att jag inte är det minsta sugen. Och imorgon är det jobb 11-18 igen.. Fan också. Tror jag börjar komma allt närmare min vägg jag besökte för några år sedan.. Börjar kunna urskilja cementen mellan tegelstenarna.. Känner liksom inte riktigt igen mitt beteende. Jag är sjukt grinig på jobbet och får bita mig många gånger i läppen under dagen för att inte halshugga kunderna, jag gnäller på Danne för egentligen inte ett piss, och jag kan börja gråta på stört. Det är långt ifrån okej. Vad fan händer?

Kände knappt någon lycka av att få Hyndan såld och några extra tiotal tusen på kontot, och ännu fler tusen rullade in som blev kvar på lånet och på den sopiga lön jag fick borde jag hjula genom lägenheten. Men vad gör jag? Ah, har inte ens reflekterat över det. Igår hade jag en riktigt kul kväll trots att rejsnatten regnade bort, men var så lost. Stod mest rakt upponer och sa inte ett ljud. Kan ha med att göra att man var uppe 05, och rätt sliten, men ändå..

Har inte pratat med mina nära och kära på jag vet inte hur länge och ännu längre sen man sågs. Är det såhär det ska vara? Ska man slita på ett bygge varje dag i veckan och inte ha tid för sina vänner? Finns så många jag vill träffa och så många jag saknar, men det finns liksom ingen tid. Fan vad jag längtar, längtar efter ett måndag-fredag jobb. Börjar tro att de inte existerar längre. Om inte annat är de paxade för länge sedan.....

Börjar till och med bli sugen på att sätta mig i skolbänken igen och plugga något helt annat än vad jag gjort tidigare.. Bara för att komma bort, för att få nya vyer (mest nog dock bara för att jag vill ha nytt jobb....) Men att spendera en 3-4 år där igen med Csn som kn*llar en i baken är dock inte lika suget....

Åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0