Min alldeles egna räääserförare

Landet är invaderat sedan några dagar tillbaka och jag har tokvägrat att starta datorn. Inte riktigt därför man är här ju. Men idag fick jag lite panikångest över hur mkt blogginlägg jag skulle ha att läsa på söndag så jag var ju bara tvungen.

Råka då även slinka in på resultatlistan från Kjula i helgen. Danne låg trea efter två deltävlingar (den andra regnade dock bort) men efter en dunderhelg ligger han nu etta!! Jag är så stolt över dig min älskling! Så himla kul! Sen att den efterlängtade 9an äntligen kom till slut gjorde ju inte heller något! *pussar i hela pannan* Min karl är bra. Han är lite av den bästaste! Åh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0