Kritik tack ;)

Okej. Då varken mailar eller telefoner fungerar tar vi till detta.

Veliga Emelie kan bara inte bestämma sig utan iaf en liiiiten rådgivning av omgivningen. Den ska ju för fan hänga på väggen hemma=P

Danne önskade sig en tavla med tidkort och bilder från repan då han satte sitt personbästa och den efterlängtade 9:an.. Lite fix senare kommer vi fram till bilden nedan. Tyvärr var det ingen som hade bilder från just DEN repan, vilket jag lagt fram till Danne och han nöjde sig med vilken hjullyftsbild som helst.. De två stora är inte från det tillfället med de andra är iaf från samma dag.. Vi filmade ju dock bara och jag har gett upp mitt pyssel i FC för att få ut en fungerande stillbild.. =P

Så, vad sägs?:)



Sen blir det förhoppningsvis en svart ram...

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Jag tycker iallafall att det ser jättebra ut!



Kram

2009-08-13 @ 20:25:07
Postat av: Madde

Ska jag vara ärlig ser den lite ploddrig ut, vet att du kan bättre. Dessutom gillar jag inte typsnittet. HATA MIG INTE! smaken är som baken!

2009-08-14 @ 10:12:24
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0