Drop dead

Jäklar vad lätt man kan missa saker som händer bakom ens rygg. Och nej, nu pratar vi inte om skitsnack ;)

Jag och D satt och kika på Filip och fredrik när vi hörde sirener utanför. Hade man bott kvar på värmdö hade man sprungit till fönstret och tittat med ögon stora som globen efter vad som hände. Men nu.. Nä, nu när bor man i tuffa Råcksta där polisbilarna cirkulerar för fullt reagerar man liksom inte på samma sätt. Och på det viset var det igår.. Klart man hoppade till när man hörde sirenen, det kommer man väl aldrig ifrån? Men sen var det inte så mycket mer med det..


Satt och läste tidningen idag under lunchen och jag bläddrar igenom aftonbladet med vant öga.. Tills denna artikel kommer upp. Jag behöver inte ens läsa rubriken för att känna igen huset. I know that building! Och framför allt huset bakom!! Jag bor ju för fan där!

Det var alltså därifrån sirenerna kom. Visst att det var på andra sidan det stora höghuset, men som ni ser är "garagegången" precis där och vi ser ju rakt igenom den.. Hur kan vi inte ha sett alla dessa folk? Nu är det ju ingen bild på nätet kom jag på.. Men i pappersformen var det! ;)

Ja vad säger man.. Det var bättre när man rökte, då hade man koll på grannskapet ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Madde

"Det var bättre när man rökte, då hade man koll på grannskapet"



NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! Tänkt inte ens tanken din lilla skit!!!!! Jag kan uppdatera dig med nyheter varje dag om du vill. Ehm..... jag läste någonting om en isbjörn idag.. så blev människorna rädda, för isbjörnen kan döda

2009-12-07 @ 19:35:08
URL: http://slimjim.se/1/1.0.1.0/661/1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0