Jag är en vekling!

Sorry Mimmi.

Bokade precis av passet.. Fan. Kommer ångra mig sedan. Menmen. Det går inte. MItt öga dödar mig!! Får bli imorgon med värkade träningsvärk. Hehe. Kanske man kan lyckas klämma in coren också.. Och booty.. Haha, förmodligen =P Får se hur länge vi blir sittandes i skolan och vad man hinner hem till. Just det! Budget förslag till kommunen.. God, har verkligen inte en blekaste. Får lösa det imorgon då.. Ni ser. Förvirrad som en blind höna.

Missar förmodligen pannkaksmiddagen imorgon då. Förlåt BIlly. Men ska allt se att man kan gottgöra det sen :)




Åh vad jag skulle vilja somna här på soffan nu..
Mitt öga vill det, den skriker efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0