Se allt med nya ögon

Hemma igen efter en kort visit i skolan. Eller kort och kort, var iaf där i 4 timmar.. Men vad man fick gjort vettifan. Haha. Så inrutad på redigeringen nu så man sitter fast. Nöjd med, eller någorluna nöjd med hur den är nu, om inte annat låst på vad man ska ändra. Så det ligger på is nu några dagar för att sedan komma tillbaka med nya ögon och se alla våra brister. Lovar att när björn kommer kika på den kommer han finna massor, och då blir allt uppenbarat.. Varför måste han komma så sent?? Vill ha honom denna vecka, eller nästa om inte annat.

Träning känns just nu som att det inte blir någon idag. Hade tänkt armar, men samtidigt är jag ledig imorgon och har inget för mig och då kan jag köra igenom hela kroppen.. Tycker det låter bättre :) Får se om man pallar sig till coren idag. Huvudet sprängs snart känns det som.. Får jag med mig latmasken till mimmi är det taget, men själv.. Ja, får se. Fan vad jag hatar när kroppen inte mår bra! Motivationen är liksom körd i botten :(

Nä nu ska jag vara svårt duktigt och plugga faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Latmask! sur

2009-02-10 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0