Degframentering

Det var riktigt trevligt igår. God mat, mycket spel, massa skratt och lite mys i soffan. Förstår inte hur vi kan lyckas hålla oss ifrån varandra så mycket som vi ändå gjort på senaste tid. Visserligen förståligt i sig. Inte det lättaste att matcha in tre scheman med jobb åt alla olika håll och andra åtaganden. Men iaf. Vi måste bli bättre. Blir väl visserligen en stor skillnad nu när skolan börjar igen nästa vecka.. Samtidigt som vi vet hur skoltiderna brukar se ut. Haha.

Idag är det välan en ny dag. Nya åtaganden.

Becky ska komma på lunch, måste rensa stora datorn en del, och framför allt. Måste skicka äver förslagen på Lenas hemsida. Sist kunde hon inte titta på dem när jag skicka ver dem, vet inte om det berodde på att det var .png filer. Borde inte alla kunna kolla på det? Vet ju visserligen inte vad de sitter vid för dator.. Men tänkte pröva igen med omformatering till jpeg och annars blir det väl hederliga posten.... :)

Sen måste jag ta mig till gymmet också! Hade tänkt köra core/booty här på förmiddagen, men krockar med beckys besök så tänkte dra mig till coren halv åtta ikväll ist. Känner just nu ingen motivation att ta mig ner till maskinerna nu på morgonen iaf. Kanske att man gör det ist på eftermiddagen.. Fast coren lockar mest. Det är ju magen jag vill ha bort först och främst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0