En kloning vore bra...

Usch. Har ingen lust med någonting idag. Vill bara krypa ner och vakna imorgon istället. Huvudet värker redan och det var inte länge sedan man klev upp ur sängen. Suck. Hur ska dagen sluta?

Måste ta mig ner till gymmet idag iallafall. Inte varit där på hela veckan och ångesten är hög. Visst jag har mått dåligt, vilket jag egentligen gör idag med.. Men.. Fan. Ett gympass kan väl inte skada?=P Hehe.

Förhoppningsvis lite shopping ikväll med Mimmi. IKEA behovet är stort just nu! Det är jätte skönt och helt underbart med diskmaskin.. Men med EN uppstättning bestick, alltså typ 6? av varje, suger. Nu har jag satt i gång diskmaskinen, äntligen full, men besticken är säkert diskade i 6 omgångar typ. Hehe. Inte helt okej, så bestick är efterlängtade som f*n.

Annars då.. Mm, plugg och jobb står på schemat. Jag har kommit in i det där stadiet igen där man bara skjuter upp allt, man kan göra det sen, göra det ikväll.. Nä det fungerar inte längr! Få det gjort för fasiken!


Japp, ett snabbt ombyte och ett trip till gymmet får det bli innan jag domnar bort helt här i soffan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0