Kurrandet ekar mellan väggarna

Mm, härligt pass! Helt mör i hela kroppen och det känns bra. Ruggigt bra. Förmodligen dock mindre bra imorgon när jag vet vilken träningsvärk som väntar mig.. Haha.

Emelie smidigast som vanligt och när man ligger där på benpressen ser man benen.. Just den. Vaxning snart ja, benen är ludnare än ludnast. Bra med korta byxor. Not. Haha. Men numera känns det inte som man bryr sig lika mkt som man gjorde förr. Förr skulle jag aldrig visa benen med en dags stubb, eller visa dem över huvudtaget, skulle inte ta mig ner till gymmet halv slafsig eller gå en dag osminkad på stan.. Kanske börjar man växa upp till slut? Hehe. Eller bara erkänna lantnollan inom sig? :)

Lunch står på schemat och jag har verkligen inte en blekaste om vad jag vill ha.. Suck. Ska man orka vara hurtig eller bara slafsa ihop nå snabbt såsom sallad.. Hum, nä vill ha ngt varmt... Fan lunch är inte lika prioriterat som middag. Middag kan man ska halv evighet i köket och pula, men lunch. Nä snabbt och enkelt ska det vara..

Dags att rota i frysen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0