Självklart. Borde jag ha insett

Men för i helvete. Var helt bombis säker på att det var core idag klockan 12 samt core/booty imorgon samma tid. Skrev väl till och med det igår? Mm.. Sitter här uppladdad och väntar.. Tänkte, måste kolla bara för att. Så att det verkligen är så och inte halv tolv tex... Mm.. Kul! Nä det var ju inget alls sådant idag!! Klockan 10 var det ett core pass. Känns som att jag missade det ganska grovt. Fan också!!

Det ända som sker där på gymmet idag är bodypump. Vågar mig inte på det än. Prövade det en gång för länge sedan, fem minuter senare var min axel tok paj, IGEN och smärtan höll i sig i veckor. Lovely. Med tanke på att mina axelmuskler bråkat i flera dagar nu känns det sådär att prova på det nu snarast. Men det kommer. Ett pass ska prövas. Men då måste jag nog hålla Mimmi i handen. Haha.

Åh. Vad ska man då göra med denna dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0