Stinkade heting

Åt ju typiskt tacos igår.. Till tacos är guacamole ett måste. Ett måste innehållande mkt vitlök!

Öste på där i min dimma av alkohol brusande framför mig. Öste på mer. Mums, mkt ska det vara! Skit god. Fröken Gismo verka gilla den väldigt mkt.. Haha:)

Hursom när karln väl kom hem fick man höra... Usch vad du luktar vitlök.. Äsch! Är väl inte så farligt tyckte jag.. Tills jag kom på hur mkt jag hade haft i.. Då ramla poletten ner en aning och när man själv inte ätit det, ja då luktar det såå illa. Men kontra med att han alltid har vitlöksdressing till salladerna =P

Sista man fick höra nu på förmiddagen när man fick en puss innan garaget skulle få fin besök var... Du stinker fortfarande vitlök.. Haha. Måste ha varit ganska bra drag i den;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Taikon

Vitlök e gott........not!

Tycker faktiskt synd om din karl! hahahahaha

puss puss

2009-01-18 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0