Svårkoncentrerad

Det är sol ute. Det är varmt. Det är mys! Åh en promenad skulle inte sitta fel just nu.

Kanske skulle man ringa och väcka fröken törnrosa för att se om det blir någon träning idg eller om man måste palla sig själv ner till gymmet. Åh, hoppas hon inte jobbat natt och är svårt på. Hoppas hoppas.


---------------------

Det är inte lätt när en serie man följde för många år sedan, som man fastna totalt i, och letat som en tok efter på nätet för att kunna förgylla sin samling med ännu en box utan resultat börjar sändas på teve. Det vore en sak om det sändes ett avsnitt varje dag eller dylikt, men när det sänds från 10.00 till 15.15 varje dag, svider det att stänga av teven. Det blir ganska lätt att man fastnar allt för länge framför dumburken. Suck. Det sura är att nu har de äntligen börjat sälja boxen på nätet, men 400 för en serie som gick 2004 känns som lite mkt pengar. Samma peng som Desperatas nya box kostar.. Suck.

Kommentarer
Postat av: Steffi

Vad är det för serie?



Ja det fungerade för mig nu med. Tror att det va så att kategorin va tom. Men när jag la till nått där så gick det.. :)

2009-01-09 @ 11:18:13
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/
Postat av: Steffi

Okej, så fiiiint!!:D Har ni fått tag på en kortgrej då oxå eller?



Kan säga att jag vart sjuuuuuukt trött när jag fyllde i den! haha..



Jag tränar på Kenzai. Det ligger här i barkarby. Nära o bra! (kenzai.se)

2009-01-09 @ 11:20:13
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0